My Little Perfection
Selama tiga tahun berkahwin, Yu Jing dan Gu Jiahui sentiasa sibuk dengan kerjaya mereka dan tidak mempunyai masa untuk merancang untuk kehamilan. Mertuanya, yang mendatangkan diri tanpa dijemput, dengan tegas mendorong mereka untuk cepat mengandung, hampir mengancam perkahwinan mereka. Yang mengejutkan, di sebalik kekacauan ini, terselit konspirasi besar, dan akhirnya ibu mertua dan menantu berganding bahu untuk melawan bekas bapa mertua yang licik...