"Be My Player Two" ialah sebuah drama komedi romantis tentang Three, seorang penstrim (streamer) popular yang menjejaki Soh, seorang pemain permainan video (gamer) misteri yang telah menewaskannya. Bukannya persaingan yang ditemui, Thee sebaliknya menemui kehangatan dan keikhlasan. Sedang mereka mengejar impian e-sukan (e-sports) bersama-sama, persahabatan mula bertukar menjadi cinta, sekali gus membuktikan bahawa perjalanan itu adalah perkara yang paling bermakna.