Fortune Awaits
Mengisahkan tentang seorang pemilik ladang khinzir biasa yang hidupnya penuh cabaran dan seorang pewaris kaya raya yang hidup serba mewah bertukar identiti dalam sebuah drama urban yang penuh kejutan. He Fang, pemilik ladang khinzir, dan Jin Xiao, anak kedua Kumpulan Jin yang hidup dalam kemewahan, kelihatan serupa namun tiada kaitan antara mereka. Namun, satu insiden tidak dijangka menyebabkan mereka bertukar identiti. Pewaris kaya terpaksa menguruskan ladang khinzir, manakala pemilik ladang pula perlu berhadapan dengan kehidupan mewah dan penuh tipu muslihat dalam syarikat gergasi. Mereka pun memulakan perjalanan hidup yang berbeza dan penuh dengan kejutan...