Will Love In Spring
Chen Maidong, once a rebellious youth, chooses to become a mortician after experiencing a life-changing event. Zhuang Jie, who becomes disabled due to a car accident, strives for a better life and becomes a successful professional in a big city. This drama portrays the journey of them who, despite their contrasting personalities and circumstances, learn to understand and accept one another. Their love heals their hearts, allowing them to embrace and appreciate their "imperfect" selves.