Love in a Dream
Menghidap penyakit misteri, gundik mulia Su Qin bertemu dengan penculik berjubah hitam "Bing-zhong-bing" di istana. Untuk mengahwini Lu Huan, Putera Ningan dan merancang pembunuhan beramai-ramai, mereka menghadapi bahaya bersama-sama, ikatan mereka berkembang di tengah-tengah kegawatan.