Miss Lucky Go!
Sebagai teman wanita lelaki paling kacak di sekolah itu, Chen Miren, untuk melepaskan diri dari beban psikologi yang berat yang dibawa oleh "cinta yang dicuri" ini, dipindahkan ke sekolah lain semalaman dan menghabiskan tiga tahun sukar di sekolah menengah. Berazam untuk menjadi seorang pereka bentuk, dia memohon untuk jabatan reka bentuk dan berfikir bahawa universiti akan memulakan permulaan yang baru, tetapi tanpa diduga, dia telah dipindahkan dan menukar jurusannya secara tidak sengaja. Teman lelaki cinta pertama berada di kelas yang sama selama empat tahun ! Zhong Wei mengejarnya dan mengubah caranya untuk melancarkan "penyiksaan dan balas dendam" hanya untuk mendapatkan kembali cinta lamanya, tetapi Chen Miren tidak dapat menahan diri untuk tidak mengakui bahawa semuanya bermula kerana Zhong Wei mengenali orang yang salah ketika itu, jadi dia terpaksa melihat muslihat dan mendapat malu. melarikan diri. Tak sangka yang saling menyayangi selepas berpusing-pusing tetap sama, kembali bercinta dan menjadi pasangan yang manis, sehingga tiba-tiba muncul "tuan yang soleh", semuanya terbalik......