Drama ini mengisahkan kisah cinta yang manis dan sejuk bertenaga tinggi antara Ye Tian, ​​​​seorang genius dengan IQ tinggi dan tuhan teknologi hitam, dan Bai Wei, seorang gadis yang sangat terkenal dalam dunia sukan AR, daripada "musuh kehidupan" kepada " kekasih kehidupan".