Sisters in Arms
Kisah ini mengisahkan pasukan khas polis "Pasukan Hummingbird" di Bandar Binjiang yang berusaha membanteras jenayah dan melindungi keamanan masyarakat. "Pasukan Hummingbird" terdiri daripada pegawai elit yang cekap serta berpegang teguh pada prinsip keadilan dan kemanusiaan. Mereka beraksi di barisan hadapan—di komuniti, di jalanan, dalam operasi penangkapan—berjuang tanpa henti di medan tanpa peluru tetapi penuh pengorbanan. Ke mana sahaja mereka pergi, kelibat mereka yang gagah dan penuh dedikasi menjadi simbol rasa selamat yang boleh dirasai oleh rakyat.