Blind Murder
Gu Bei ialah seorang pengemis buta. Dalam perjalanannya, dia menyaksikan satu pembunuhan beramai-ramai. Demi membalas budi Lan Qiuyao, anak perempuan dari keluarga kaya, Gu Bei mula menyiasat kebenaran di sebalik tragedi tersebut, namun akhirnya dibunuh oleh pembunuh sebenar, Nan Zhulang. Kematian tragis Lan Qiuyao membangkitkan semula api dendam dalam hati Gu Bei, dan dia kembali menjadi dewa pembunuh "Ye Bu Shou" di medan Shura. Berbekalkan semangat kesatria dan keberaniannya, dia bangkit menegakkan keadilan untuk penduduk Qingshi Town dan tiga puluh ahli keluarga Lan yang terbunuh secara kejam.