Misplacement
Penyanyi Shen Zhiqiu, bertekad untuk mencari kebenaran di sebalik pengabaian oleh kakaknya bertahun-tahun lalu, merancang dengan teliti untuk mendekati tuan muda keluarga Yin. Namun, dia secara tidak diduga terikat dalam pertunangan dengan Tuan Ketiga, Yin Heng. Dalam situasi penuh bahaya di rumah keluarga Yin, Shen Zhiqiu dan kakaknya saling menyelamatkan dan akhirnya berdamai. Dalam masa yang sama, hubungannya dengan Yin Heng berubah daripada saling memanfaatkan kepada cinta sejati. Bersama-sama, mereka melaksanakan rancangan dendam yang megah dan mempesonakan.