Drug Stamps
Ceritanya mengisahkan seorang polis bijak dan berani bernama Wu Xianjun, yang berjaya mendapatkan kepercayaan seorang penguasa dadah yang berbakat kimia, Hua Ge, dengan keadaan yang tenang dan berazam. Dia menyamar ke dalam kumpulan jenayahnya, mengumpul bukti untuk seluruh proses pengeluaran dadah baru - "stamps". Akhirnya bergantung pada kepandaiannya serta kerjasama dengan polis, mereka berjaya membongkar kisah kumpulan pengedar dadah yang dipimpin oleh Abang Hua.