Nemesis
During a Racing Grand Prix in Phoenix City, the Eastern giant Wuluo reappears after disappearing for twenty years, bringing a huge disaster and panic to the city. Young racing genius Zhang Xiaozao leads a team of four to take risks and sneak an attack on the injured Wu Luo, triggering a more serious crisis. Facing the attack, Zhang Xiaozao regains his confidence and becomes an urban hero of the generation with the help and encouragement of weapons expert Lai Daozhang.