Stairway to Stardom
Su Cheng a kind and tenacious girl with a dream of becoming an actress in honor of her mother. She joins a talent competition with her best friend following the loss of her job an an assistant after the actress he assisted gets fired. She is signed to Star Entertainment, run by Duan Cheng Xuan, a proud and domineering man with a fear of intimacy that present itself with allergy like symptoms. Su Cheng gradually works up the entertainment industry's ladder with the help of Duan Cheng Xuan. She gradually becomes one of the most sought after actresses in the entertainment industry, but not without having to overcome many adversities. She is constantly bumping heads with Duan Cheng Xuan; her best friend, Liu Meng Tian, becomes her greatest rival; and her kindness and success is dislike by many of her colleagues.