Got Old Recently
Selepas menamatkan pengajian di universiti warga emas, Wang Yutian kembali ke dunia korporat. Di sana, dia berdepan pelbagai ragam di tempat kerja — bos narsis tapi sangat melindungi staf, pekerja senior yang kuat mengampu, dan rakan sekerja Gen-Z yang terus terang. Cara uniknya menarik perhatian pengerusi syarikat yang sebenarnya menyamar jadi tukang cuci untuk memantau operasi! Berdepan diskriminasi usia dan politik pejabat, 'Nenek Wang' bersama rakan-rakannya bijak menyelesaikan cabaran, sekali gus mencipta budaya kerja baru yang lebih segar.