Sacrifice For Love
Dalam tempoh bergolak Republik China, pembunuhan penari biasa telah membangkitkan perairan kuasa gelap di Nancheng. Gu Manqing dibesarkan bersama kakaknya yang merupakan seorang penari, tetapi tidak menyangka akan melihat Lu Yichuan membunuh kakaknya pada hari perkahwinannya. Pada malam itu, Gu Manqing gagal membunuh Lu Yichuan dan melompat keluar dari tingkap untuk melarikan diri, kemudian memulakan kehidupan baru. Gu Manqing fikir dia boleh hidup bahagia apabila dia berkahwin dengan keluarga kaya, tetapi ini adalah langkah pertama dalam membalas dendam Gu Manqing dan menjadi ibu tiri dalam keluarga Lu Yichuan. Gu Manqing, yang berjudi sepanjang hayatnya, melakukan apa sahaja untuk membalas dendam maut terhadap Lu Yichuan, tetapi mendapati terdapat konspirasi yang lebih besar di belakangnya apabila dia hendak membunuh musuhnya......