Fight Back To School: New Order
Dalam misi sulit, Zhang Hao menyusup ke kampus kolej untuk menjejaki senarai rahsia golongan elit yang disembunyikan oleh ketua geng. Tidak lama kemudian, sebuah organisasi jenayah kejam turut memburu senarai tersebut, memerangkap Zhang Hao dalam rangkaian insiden lucu dan huru-hara ketika dia berjalan di antara batas jenaka dan takdir.