Knights on Debris
In the future world, human exploration of the universe has entered a prosperous era. Machinist Chen Mo originally thought he would successfully reach the new world-the Wild Land in an interstellar spacecraft. Unexpectedly, when he woke up, the Wild Land has become scorched, and his teammates turned into terrifying puppet monsters. Chen Mo didn't know humans had established an interstellar federation, and the Wild Land had become an abyss...