Spring Rewritten
Anak gadis ketua persatuan perniagaan, Zhao Chunman, menyusup masuk ke Teater Yuchun demi membalas dendam atas kematian ayahnya, namun tragisnya, dia terbunuh di tangan orang kanan kedua kumpulan Yi, Zhou Chi. Setelah masa tiba-tiba kembali ke permulaan, Zhao Chunman menyedari ada sesuatu yang tidak kena. Untuk menyiasat kebenaran di sebalik kematian ayahnya dan mengubah takdirnya sendiri, Chunman berulang kali berdepan pilihan hidup yang sukar. Selangkah demi selangkah, dia menyingkap rahsia takdir, sambil perlahan-lahan menawan hati Zhou Chi dalam permainan cinta dan strategi.