Born To Die
Jeneral wanita dari Haiyin, Song Dianxin, dihukum mati atas tuduhan bersekongkol dengan musuh. Sebelum menghembuskan nafas terakhir, dia mengetahui bahawa tunangnya, Shen Mushi, telah mengkhianatinya. Namun, setelah dilahirkan semula, Song Dianxin segera membatalkan pertunangan dan membalas dendam terhadap musuhnya.Tanpa disangka, Shen Mushi juga merupakan mangsa tipu daya orang jahat. Setelah dilahirkan semula, dia berusaha mendapatkan kembali cintanya sambil menyiasat kebenaran. Mereka berdua pun terjerat dalam kisah cinta penuh ketegangan antara kejar dan goda!