Life Like
Pembunuh upahan Zhen Xu yang menyamar sebagai penyanyi terkenal secara tidak sengaja bertemu dengan Zhou Musheng, ahli Persatuan Perniagaan Beicheng yang sedang menjalankan misi. Pada mulanya mereka saling mempergunakan, namun dalam bahaya yang mengancam nyawa, benih cinta mula tumbuh. Bersama, mereka menempuh pelbagai ujian hidup dan mati, akhirnya berganding bahu menggagalkan rancangan haram Persatuan Beicheng dan memulakan kehidupan baharu.