Su Xiaomu mempunyai perniagaan sampingan rahsia. Dia membuka "pasaraya lelaki" dan pakar dalam mencari jodoh. Tetapi pelanggan terbarunya, Xia Hexi, presiden Kumpulan Zhengwei, telah mengecewakan kerjayanya sebagai pencari jodoh. Dengan bantuan tiga beradik keluarga Su, kedua-duanya bukan sahaja bergabung untuk menyelesaikan krisis kumpulan, tetapi juga akhirnya menyelesaikan peristiwa seumur hidup masing-masing.