12 Hours
Jin Cheng, bekas askar berusia 30 tahun, tinggal bersama anak perempuannya Duoduo yang sakit tenat. Walaupun mereka hidup miskin, Jin Cheng sanggup melakukan apa sahaja untuk melindungi anak perempuannya. Tetapi dia nampaknya tidak bernasib baik dalam kesusahan ini. Dalam keputusasaan, dia masih cuba untuk mendapatkan anak perempuannya peluang untuk terus hidup supaya dia pergi ke pasaran gelap dan mendapatkan pinjaman, yang mana dia jatuh ke dalam perangkap.
Jin Cheng bangun di dalam hutan yang pelik dan mengerikan. Untuk mencari jalan keluar dan kembali ke Duoduo dengan cepat, dia mesti bekerjasama dengan sekumpulan orang yang tidak dikenali. Lelaki kejam berpakaian hitam mengejar mereka untuk membunuh, binatang yang menakutkan menyerang mereka dari mana-mana, dan sifat manusia sedang diuji dalam situasi yang sukar ini.
Selepas pertempuran sengit di hutan tebal yang tidak diketahui dan misteri ini, Jin Cheng dan orang lain melalui detik-detik hidup dan mati bersama-sama dan akhirnya keluar dari masalah. Mereka bekerjasama dengan polis dan berjaya menghalang syarikat perubatan daripada melakukan kejahatan. Dan akhirnya, dengan bantuan daripada semua pihak, Jin Cheng berjaya menyembuhkan anak perempuannya Duoduo.