Su Lyuxia, seorang gadis yang cerdas, memikul misi mengekalkan ruang komik. Dia sepatutnya memasuki badan pelakon pembantu untuk membetulkan plot. Walau bagaimanapun, dia memasuki badan heroin dalam dunia fiksyen kecil secara tidak sengaja.
Selepas menyemak dengan sistem Shushu, dia mendapati Bai Ting, seorang wanita yang bukan milik dunia, telah menduduki badan pelakon pembantu. Bai Ting berhasrat untuk menjadikan pelakon pembantu itu sebagai pelakon utama dengan mengubah plot dalam masa dan ruang dunia kecil.