Rules Of Zoovenia
"Gadis Rakun" yang ceria dan optimis, He Xiaoqing dan "Lelaki Husky" yang bingung dan comel, Bi Zhanlang bertemu kerana satu tindakan "menolong orang lain". Tindakan ini secara tidak sengaja menyebabkan kehidupan dua orang pemuda ini mengalami perubahan yang besar. Sehubungan itu, mewujudkan serangkaian kisah pemuda yang manis, hangat, berinspirasi dan menyeronokkan. Semua watak dalam drama ini selaras dengan atribut haiwan masing-masing. "Lelaki Rubah" Bi Xiwen, "Gadis Angsa" Dongxin, "Gadis Merak" Qiao Lingling dan lain-lain lagi. Dalam proses pergaulan dengan He Xiaoqing dan Bi Zhanlang, mereka berjuang dan membesar bersama, mengejar impian sendiri dengan lebih tekad dan memperoleh percintaan masing-masing.