The Revenge of Begonia
Untuk membalas dendam terhadap abang seniornya, Yang Anning, pelakon opera terkenal di Yuncheng, mengambil risiko dengan berkahwin dengan He Xingzhou, anak panglima perang tempatan. Dengan perangkap yang dirancang rapi, dia menggunakannya untuk mendekati pusat kuasa dan secara beransur-ansur mendedahkan kebenaran. Namun, dia tidak tahu bahawa dia sedang kehilangan hatinya ketika dia meletakkan semua perangkap yang halus ini. He Xingzhou, panglima muda yang berwajah poker, dikenali sebagai Syaitan Yucheng. Dia sangat pendendam hanya kerana dia melihat kegelapan dan kebusukan dunia ini. Semua orang menyangka dia menerima pelakon opera ini yang mendekatinya kerana dia ingin membalas dendam terhadap gadis impiannya yang mengkhianatinya. Siapa sangka bahawa Yang Anning ternyata menjadi satu-satunya cahaya yang menyinari kedalaman kedinginan dalam diri He Xingzhou? Walau bagaimana kacau sekalipun dunia ini, setelah menggunakan pelbagai tipu muslihat, pasangan pintar ini masih tidak dapat menahan diri daripada jatuh cinta dan akhirnya terobsesi antara satu sama lain.