Spring Night
Anak yatim keluarga Shen, Mai Tian, secara tidak sengaja menyelamatkan Putera Mahkota Jin Chuan yang cedera parah dan hilang ingatan. Untuk mengelak titah diraja, dia mengambil kesempatan berkahwin palsu dengannya. Tanpa disangka, perkahwinan kontrak itu berubah menjadi cinta sejati selepas kahwin. Akhirnya, mereka berganding bahu membongkar skandal besar penipuan peperiksaan diraja dan membersihkan nama keluarga Shen.