I Have a Smart Doctor Wife
Yun Ruoyue ialah seorang doktor pada abad ke-21. Semasa menyelamatkan nyawa seorang pesakit, dia terkena renjatan elektrik dan dihantar kembali ke masa lalu. Semasa dia bangun, dia mendapati dirinya mempunyai satu sistem perubatan baru dan bertunang dengan Putera Li, putera mahkota dari dinasti sebelumnya. Mereka menyelamatkan nyawa dan melindungi rakyat bersama-sama. Ini adalah kisah cinta penebusan, dari musuh kepada kekasih, dan menyembuhkan satu sama lain.