China Beyond Tastes
Chen Xiaoqing, seorang pembuat dokumentari, bekerja pada dokumentari makanan dan penulisan, mencari rasa baru adalah tugasnya. Chen melakukan perjalanan ke lapan kawasan berbeza di China, di mana dia bekerja dengan panduan-panduan untuk menyelesaikan perjalanannya merasai sendiri. Beliau percaya bahawa "makanan bukan sahaja enak, tetapi juga merupakan sejenis perekat yang membolehkan pemahaman dan komunikasi yang lebih baik.