My Wife
Shen An'an ialah seorang suri rumah, yang sukakan kehidupan dan makanan yang lazat. Selepas menghadapi krisis rumah tangga, dia memilih untuk kembali bekerja. Dia meningkatkan kemahiran profesionalnya, mencapai nilai diri dan maju dalam kerjaya. Pada masa yang sama, Shen An’an membuka perniagaan sambilan semasa bekerja dan menjadi sauh wanita yang terkenal, akhirnya dia memperoleh kebahagiaan.