Blogger makanan, Shi Guang, bersama pengurus Ji Yu, memulakan pengembaraan kulinari melalui Shaanxi dalam rancangan pelbagai. Melalui penemuan makanan tempatan, mereka menemui kisah-kisah mengharukan yang mendedahkan perspektif baharu tentang kehidupan dan pertumbuhan peribadi.