You Are My Heartbeat
Sebagai naib presiden Kumpulan GU, Sira mengalami kecelaruan obsesif-kompulsif (OCD) yang serius. Dia jarang mendekati sesiapa dengan mudah. Pada suatu hari, dia bertemu dengan Kitika, seorang pereka fesyen yang cantik dan mempunyai personaliti yang amat berbeza dengannya. Mereka perlu bekerjasama untuk membuktikan kebenaran untuk sesuatu perkara. Pada masa yang sama, mereka juga menghadapi satu masalah tentang hubungan mereka. Bekas kekasih Kitika, Sasa ialah pewaris Kumpulan Gu dan juga adik kepada Sira. Apabila seorang pemuda yang mengalami OCD bertemu dengan gadis selekeh, apa yang akan berlaku antara mereka?