Simple Days
Gu Moli dan Zhu Jingcao berjuang dari kampung halaman mereka untuk membina akar keluarga sendiri di Shanghai. Walau bagaimanapun, perkahwinan membawa masalah lain -bagaimana untuk berurusan dengan ibu bapa mereka. Dari kehilangan ruang peribadi hingga membeli rumah, dari pertikaian dengan ibu bapa pasangan masing-masing hingga pertikaian antara mereka sendiri, kehidupan sehari-hari mereka dipenuhi dengan gaduh. Apabila perkara mencapai titik yang tidak dapat diperbaiki, pasangan itu sedar bahawa ini adalah kesalahan mereka sendiri. Selepas melalui tempoh sejuk untuk bercerai, mereka memutuskan untuk bercerai, menyusun semula hubungan keluarga mereka. Dengan kedatangan sijil perceraian, cabaran untuk pasangan dan keluarga mereka baru bermula. Selepas perceraian mereka, mereka menghadapi krisis kepercayaan, kewangan, dan perpisahan, yang membuat mereka sedar akan kepentingan tanggungjawab keluarga. Apabila mereka menyelesaikan masalah mereka, kedua-dua pasangan ibu bapa memahami bahawa mereka perlu belajar melepaskan dan membiarkan anak-anak mereka tumbuh. Akhirnya, Moli dan Jingcao berdamai dan berkahwin semula, menguatkan keyakinan mereka untuk berjalan bersama sekali lagi.