About Love
Drama ini mengisahkan Li Xiaoxi, seorang wanita yang berhati-hati dan serius terhadap cinta, yang secara tidak sengaja bertemu dengan Xiaobei. Pertemuan itu membawa kepada percintaan yang romantik antara mereka. Kesetiaan dan keteguhan Xiaobei memberikan kekuatan kepada Li Xiaoxi untuk mengatasi rasa tidak selamatnya terhadap cinta. Sebaliknya, dengan kehadiran dan penerimaan Li Xiaoxi, Xiaobei berjaya menyembuhkan luka lama dan belajar untuk melepaskan masa silam serta menghargai masa kini. Sepanjang perjalanan cinta mereka yang penuh cabaran, mereka sama-sama matang dan akhirnya meraih cinta sejati yang tulus.