Stolen Love
Jeneral muda yang tampan, Xiao Chuyi, dan yatim piatu Lu Yunxi membesar bersama sebagai kekasih. Selepas berkahwin, hubungan mereka sangat erat. Namun, Xiao Chuyi dihukum buang negeri ke sempadan kerana merampas pengantin, hampir kehilangan nyawa dalam banyak pertempuran. Sekembalinya, dia mendapati Yunxi telah berkahwin semula dengan sepupunya Zhou Yanyu, ibunya telah meninggal dunia, dan cinta serta kebencian saling bertaut. Xiao Chuyi dan Lu Yunxi terjebak dalam percintaan terlarang yang penuh konflik.