Seorang wanita bandar biasa jatuh cinta dengan seorang CEO yang kaya, tampan, dan perihatin, lalu dengan berani meletakkan jawatan untuk mengikutinya ke bandar lain. Hidup kelihatan manis... sehingga suatu hari, dia terbangun untuk mendapati wajah lain di cermin, dan dia tidak lagi dapat membuktikan identiti asalnya... Kemudian dia menemui sebuah bilik rahsia di villa...