Choi Joonwoo ialah seorang budak lelaki berumur 18 tahun yang sudah biasa bersendirian. Dia tak pandai untuk meluahkan emosinya dan tak cuba untuk jalinkan hubungan dengan orang lian. Tapi dia ada karisma yang comel dan hidupnya berubah apabila dia berpindah ke sebuah sekolah lain. Yoo Soobin ialah pelajar cemerlang disebabkan cita-cita dan tekanan daripada ibunya. Tanpa impian yang jelas, kehidupannya tak menentu. Impian sebenarnya ialah untuk hidup bersendirian. Setelah dia bertemu dengan Joonwoo, hidupnya mula berubah. Ma Hwiyoung ialah seorang lelaki sejati yang kacak dan dipercayai ramai. Tapi di sebalik penampilannya, dia mempunyai masalah kompleks rendah diri. Walaupun luarannya nampak hebat, dia sebenarnya seorang yang penakut. Apabila Choi Hoonwoo muncul, dinding besi yang dibinanya mulai runtuh.