Afterlife of Love and Revenge
Pang Longyue, wanita paling garang di Daerah Qingshui, sangat menyayangi suaminya. Sebelum dia dilahirkan semula, dia telah dibingkai dan dibuang, hanya Li Qingmu yang melayannya dengan baik, tetapi dia masih mati dalam kebencian selepas dihasut untuk meninggalkan suaminya. Dia dilahirkan semula, dia mahu menghargai orang yang dia cintai, dan membalas dendam kepada mereka yang membulinya!