Dalam dunia masa depan di mana kecerdasan buatan sangat maju, Cheng Fei mengawal organisasi penyelidikan saintifik bawah tanah. Dalam organisasi ini, sejenis cip mesin otak yang boleh merangsang potensi manusia dibangunkan untuk memupuk sekumpulan bakat ultra berkebolehan dan dengan itu mencari keuntungan yang diperoleh daripadanya.
Disebabkan satu peristiwa, orang yang ditanam cip daripada organisasi itu telah membelot ke sungai bawah tanah dan menyebabkan Qian He terlibat dalam krisis, yang mana Qian He menemui beberapa kesan organisasi itu.