Under The Surface
Mereka merupakan sahabat karib, tetapi satu kemalangan membawa mereka ke jalan berdarah. Dipengaruhi oleh gadis kaya yang jatuh miskin, si gadis menyamar sebagai cinta pertama kepada lelaki berjaya yang latar belakang rendah, demi mencari kebenaran di sebalik kematian kekasihnya. Kali ini, mereka pasti akan menuntut kembali segala yang menjadi hak mereka!