Xu Cheng ialah seorang suri rumah sepenuh masa, manakala suaminya, Lu Yan, ialah seorang doktor utama di sebuah hospital swasta. Selama lima tahun perkahwinan mereka, pasangan ini dikurniakan seorang anak perempuan yang comel, Lu Jiajia. Setahun yang lalu, Xu Cheng mula mengalami gangguan tidur yang semakin teruk, kadangkala mengalami halusinasi hingga mencederakan diri sendiri atau orang lain. Namun, sebuah kemalangan kereta mengubah rumah tangga mereka yang kelihatan sempurna. Kereta yang terjunam ke dalam tasik membawa Lu Yan hampir maut, tetapi dia bernasib baik diselamatkan oleh orang awam. Malangnya, Xu Cheng hilang tanpa jejak.