Stop! Young Castellan
Wu Baobao, anak perempuan kepada Castellan Wufengzhai, memulakan misi untuk menyelamatkan ayahnya dan penduduk kampung yang telah diracuni oleh "Wuteng". Dalam perjalanannya, dia bertemu dengan Song Lian, seorang keturunan tabib sihir yang juga dikenali sebagai "Pendekar Pengembara". Bersama-sama, mereka memulakan pencarian untuk mendapatkan satu-satunya penawar di dunia, "Wuying". Sepanjang perjalanan, mereka menghadapi musuh bersama dan saling menyokong, secara perlahan-lahan menyedari bahawa semua ini adalah sebahagian daripada konspirasi yang diatur oleh Castellan demi keselamatannya sendiri. Mereka juga berjaya membongkar misteri tentang identiti sebenar Wu Baobao...