The Glory Fades
Demi menyiasat punca kematian kakaknya, Su Yu Nian menyusup ke dunia gemerlapan yang dikenali sebagai “Di Sebalik Kemewahan”. Tanpa disangka, dia terperangkap dalam pertembungan kuasa antara Nie Feng dan Tu Jiasheng. Kebenaran akhirnya terbongkar: kakaknya dibunuh kerana memegang bukti yang membawa maut. Bahaya datang bertubi-tubi, pengkhianatan sahabat, fitnah wanita teratas, serta pengawasan rapi Nie Feng. Dalam hubungan yang kabur antara musuh dan sekutu bersama Tu Jiasheng, di sebalik kemewahan itu hanyalah pembohongan berdarah.