Be Somebody
Sekumpulan pembuat filem berkumpul dalam malam yang gelap dan berangin untuk persiapan penggambaran filem berdasarkan kes pembunuhan sensasi. Mereka tidak menyedari bahawa mereka diletakkan di tempat kejadian sebenar dan pembunuh sebenar adalah antara mereka.