How to Hit a Million Subs in a Ghost School
Pada malam fenomena "Super Blood Moon" yang hanya muncul sekali dalam tempoh 66 tahun, seorang YouTuber yang sedang menganggur telah melakukan satu cabaran seram secara langsung di sebuah sekolah terbiar. Di sana, dia telah bertemu dengan roh seorang pemain piano yang hilang secara misteri lima tahun lalu. Bermulalah sebuah kisah alam ghaib di mana cinta bersatu dengan ngeri.