The Future Lover
Zhou Nanfeng kembali ke masa lalu melalui sebuah diari, tiba sebelum perkahwinan Qin Zhiyi musnah, untuk menghalang dendam Zhong Ziye. Namun, Zhong Ziye terus mengejar dan memanipulasi keadaan hingga tercetus salah faham antara mereka. Selepas kematian mengejut Zhong Ziye dan pengorbanan Zhou Nanfeng, Qin Zhiyi akhirnya mengetahui rahsia sebenar: semua berpunca daripada cinta Zhong Ziye terhadap Song Xingyue. Kini, mereka berempat terperangkap dalam kitaran takdir, cinta, dan kebencian yang tidak berpenghujung.