Wild Rose
Puteri yang jatuh miskin, Cheng Youran, menukar wajah dan menyembunyikan identitinya untuk membalas dendam atas kematian ibunya dan kehilangan keluarganya. Dia menggunakan identiti rakannya, Su Xinyue, untuk berpura-pura bertunang dengan Xu Shi’an, pewaris Kumpulan Xingyun dan anak kepada pembunuh ibunya. Dalam proses mengumpulkan bukti, identiti sebenar Cheng Youran perlahan-lahan terbongkar oleh Xu Shi’an. Namun, bukannya mendedahkan rahsia itu, Xu Shi’an diam-diam melindungi dan membantu rancangan balas dendamnya. Semakin Cheng Youran menyelidik kebenaran, dia akhirnya mendapati dalang sebenar tragedi masa lalu bukanlah seperti yang dia sangkakan.