Dear Contract Boyfriend
Terdapat seorang makhluk asing mendarat di bumi secara tidak sengaja. Dia bertemu dengan seorang gadis IT yang tenteram dan berprestasi tinggi, tetapi ternyata dia tergila-gila dalam drama idola dan kelakar. Mereka bertinggal bersama, dan mempunyai sebuah kisah cinta romantik yang lucu namun manis.