Those Days
Mingzhu yang baru sahaja berkahwin dan hamil hidup dalam kebahagiaan rumah tangga, namun segalanya berubah apabila suaminya, Jianqi, meninggal dunia ketika cuba menyelamatkan orang lain. Walaupun dihujani pelbagai pandangan daripada orang sekeliling, Mingzhu bertekad untuk melahirkan anak mereka. Dalam perjalanan itu, dia dipertemukan semula dengan ibu bapa kandungnya yang telah lama terpisah. Ketika dia perlahan-lahan keluar dari kesedihan, bapa mentuanya pula meninggal dunia secara mengejut, dan rahsia hutang besar keluarga mula terbongkar. Dengan semangat yang kuat, Mingzhu bangkit, mengurus hutang, mengambil alih perniagaan keluarga, dan bersatu semula dengan ahli keluarga untuk membina kehidupan yang baru.