Zhou Tian, seorang gadis atlet menyertai firma media. Pada hari pertamanya bekerja dia terserempak dengan presiden,Ji Chen yang sombong dan dingin, . Walaupun Tian dan Chen memandang satu sama lain sebagai musuh di tempat kerja, mereka menjadi kawan melalui seekor kucing bernama Qiuqiu. Tidak menyedari identiti masing-masing di Internet, Tian dan Chen berbincang untuk menjaga kucing itu bersama-sama di Internet. Tetapi dalam realite mereka selalu bertengkar dan begitulah percintaan mereka bermula.