Musuh Jadi Candu
Keadaan menjadi semakin bercampur-baur apabila mereka terperangkap bersama. Dylan akhirnya mengaku bahawa segala kekejamannya selama ini hanyalah cara 'songsang' untuk menarik perhatian Olivia. Sejak itu, hubungan mereka menjadi semakin rumit, dan dalam diam, Olivia mula merasai getaran cinta yang tidak disangka-sangka terhadap lelaki itu.